You are currently viewing بهترین گل های شاخه بریده برای رشد در باغچه شما

بهترین گل های شاخه بریده برای رشد در باغچه شما


فقط چیزی در مورد گل های شاخه بریده تازه وجود دارد، اینطور نیست؟ من عاشق داشتن باغ گل خودم برای چیدن گل در تابستان هستم. در زیر لیست من از بهترین گلهای شاخه بریده را برای رشد در باغچه خود خواهید یافت. شما در تمام تابستان مملو از دسته گل های شگفت انگیز خواهید بود!

این فصل برای شروع آن باغ های برش است!

باغ ما آماده شده است و فقط منتظر کاشت بذر هستیم. ما مقداری دانه را از قبل در ظروف شروع کرده ایم، اما قرار است این هفته دوباره اینجا سرد شود، بنابراین من از گذاشتن آنها در زمین خودداری کردم. با این حال من زیاد نگران آن نیستم. من تا اردیبهشت سال گذشته چیزی در زمین نداشتم و هنوز تعداد زیادی گل زیبا داشتم. چه زمانی دانه ها و گل های خود را در جایی که هستید می کارید؟

باغ گل بریده من برای من مانند درمان است. کار سختی است – به خصوص در ابتدا، اما بیرون رفتن و کار کردن روی خاک، کاشت گل، کشیدن علف های هرز و تماشای زنده شدن همه چیز واقعا به آرامش روح من کمک می کند. این کاری است که من برای خودم انجام می دهم. چند سالی بود که گفتم وقت باغبانی ندارم. خوب، چند سال پیش تصمیم گرفتم یک بار دیگر برای آن وقت بگذارم و فقط به شما بگویم، متوجه نشدم که چقدر دلم برای آن تنگ شده بود و چقدر از نظر روحی به من کمک کرد. این یک فرار واقعا عالی است.

من قطعا یک باغبان چیره دست نیستم. هر سال بیشتر یاد می‌گیرم و مدام به کتاب باغبانی 900 صفحه‌ای دهه 1960 که عمویم به من منتقل کرده است مراجعه می‌کنم. اگرچه من تعداد زیادی گل بریده “ایمن” پیدا کرده ام – گل هایی که به خوبی روی من رشد کرده اند و اگر تازه کار با این باغچه بریده شده هستید شروع کردن با آنها آسان است.

بهترین گل های بریده - آفتابگردان خرس عروسکی

این پست حاوی لینک های وابسته برای سهولت خرید شماست. کلیک اینجا برای خواندن خط مشی افشای کامل من.

بهترین گل برای قلمه زدن در باغ

من این گل را به دو نوع گل بریده باغ تقسیم می کنم: یک ساله و چند ساله. شما باید هر سال گیاهان یکساله بکارید، اما گیاهان چند ساله هر سال بازمی گردند.

همانطور که گفتم اینها گل هایی هستند که خودم رشد کرده ام و با آنها موفقیت داشته ام. انواع گل های شاخه بریده بسیار بیشتری وجود دارد، اما اگر خودم با آنها موفقیتی کسب نکرده بودم، احساس راحتی نمی کردم که آنها را به شما ارائه دهم. همانطور که گفته شد، اگر با انواع دیگر گل های شاخه بریده موفق بوده اید، لطفاً آنها را در نظرات بگذارید تا بقیه ما امتحان کنیم!

و اگر تازه شروع به پرورش یک باغ برش دارید، اینجا مال من است راهنمای مبتدیان برای باغبانی گل.

بهترین گلهای یکساله برای قلمه زدن

بهترین گل برای برش در باغ - zinnias

زینیا

شما هرگز نمی توانید با Zinnias اشتباه کنید. به نظر من، زینیا نه تنها یکی از زیباترین گل‌های یکساله است، بلکه یکی از ساده‌ترین گل‌ها برای رشد است و در تمام تابستان شکوفه می‌دهد. چند مورد از انواع زینیا مورد علاقه من عبارتند از:

قرمز بزرگ – رنگ های قرمز تیره دوست داشتنی با عمر طولانی گلدان.

حسادت – گل های سبز لیمویی که برای چیدمان های تابستانی با رنگ های روشن عالی هستند.

برش بزنید و دوباره بیایید مخلوط کنید – این دقیقاً همان چیزی است که نام آنها نشان می دهد! هر چه بیشتر آنها را برش دهید، بیشتر با شکوفه های بیشتری برمی گردند.

شاهزاده بنفش – این گل های بنفش یکی دیگر از موارد مورد علاقه من است. همچنین با زینیاهای حسود به خوبی هماهنگ می شود.

رشد از دانه با زینیا آسان است. آنها را می توان زودتر در داخل خانه شروع کرد یا پس از خطر آخرین یخبندان مستقیماً در زمین کاشت. من از هر دو جهت موفق بوده ام.

آفتابگردان

بهترین گل های سالانه برای قلمه زدن - آفتابگردان

گل آفتابگردان یکی دیگر از گلهای بریده شده بی عیب و نقص است. انواع زیادی وجود دارد که برای پس زمینه عکس عالی هستند، اما موارد مورد علاقه من برای برش عبارتند از:

زنبور شلوغ آفتابگردان – آفتابگردان هایی با ظاهر سنتی، اما نه آنهایی که فوق العاده بلند هستند. آنها حدود 3 تا 4 فوت بلند می شوند.

آفتابگردان خرس عروسکی – پارسال برای اولین بار کاشتم و الان کاملا معتاد شدم. این آفتابگردان های دو شکوفه شبیه بالش هستند و دوست داشتنی هستند. اولین عکس در این پست مربوط به یک خرس عروسکی آفتابگردان است.

آمارانتوس

من سال گذشته بعد از برداشتن مقداری از دانه های گل وحشی و دوست داشتن آنها، برای اولین بار بذر گل تاج خروس کاشتم. من عاشق ظاهر گریان و پوشیده شده ای هستم که به چیدمان ها اضافه می کنند. دو رنگ مختلف از این زیبایی ها کاشتم:

عشق خونریزی میکنه – رنگ گارنت عمیق زیبا.

سبز – این سایه سبز روشن بهترین تمجید از گل های رنگارنگ است.

بهترین گل های شاخه بریده برای رشد در باغچه شما - چیدمان گل تازه.

گومفرنا

من پارسال برای اولین بار این گلهای ناز را کاشتم و دوستشان دارم. آنها گلهای عالی برای پر کردن چیدمان های بزرگتر یا متوسط ​​هستند، اما به تنهایی ارزشمند به نظر می رسند. قد آنها به 24 تا 30 اینچ می رسد.

ترکیب QIS – این میکس گومفرنا است که سال گذشته کاشتم و موفقیت زیادی با آن داشتم. من قصد دارم این کار را انجام دهم مزارع توت فرنگی و آتش بازی تنوع امسال نیز در حال چرخش است. آنها خیلی زیبا به نظر می رسند که نه!

دیزی های گربر

بهترین گل های شاخه بریده برای باغ گل های بریده - ژربرا

من قرار نیست دروغ بگویم، شروع کردن آنها ممکن است سخت باشد. اما اگر در جنوب زندگی می‌کنید و می‌توانید ریشه‌دار شوند، در واقع می‌توانند به گیاهان چند ساله تبدیل شوند. اینجوری بود که من با خودم به موفقیت رسیدم. آن تابستان اول شکوفه زیادی نداشتم، اما تابستان بعدی خیلی بد نبود! به نظر من بهتر است آنها را به جای دانه به عنوان گیاه بخرم. این گل ها همچنین دارای ساقه های بلند هستند. چند مورد مورد علاقه من هستند ژربرا درخشش و آنهایی که گلبرگ های صورتی و مرکز زرد دارندکه دوست دارم آن را لیموناد صورتی بنامم.

بهترین گلهای چند ساله برای قلمه زدن

گلهای چند ساله سال به سال بازمی گردند و هر سال بزرگتر و بزرگتر می شوند. در اینجا تعدادی از موارد مورد علاقه من است.

بهترین گلهای چند ساله برای قلمه زدن - هیدرانسیا

ادریسیا

من کاملاً ادریسیا را دوست دارم. آنها گل مورد علاقه من هستند و گرانت حتی یک ردیف کامل از آنها را کاشت برای من در یکی از خانه هایمان وجود دارد انواع مختلف ادریسی را می توان از اینجا انتخاب کرد.

گلادیولی

اینها پیازهایی هستند که می توانید آنها را در بهار بکارید و در تابستان گلدهی کنید. تنوع بالاتر و پایین تر وجود دارد:

میکس پاستل ژولیده فوردهوک – اینها گونه های بلندتر و آنهایی هستند که در باغ من عملکرد فوق العاده ای برای من داشته اند.

پروانه – اینها انواع کوتاه تری از گلدز هستند. مادر شوهرم پارسال کاشته و خوشگلن.

رودبکیا (سوزان چشم سیاه)

برای کاشت این گل ها واقعا باید عاشق آنها باشید. زیرا زمانی که این کار را انجام دهید، هر سال بارها و بارها ضرب خواهند شد. البته همیشه می توانید گل ها را از هر جایی که نمی خواهید بیرون بکشید. آنها همچنین بسیار مقاوم به خشکی هستند و به راحتی رشد می کنند. آنها را اینجا پیدا کنید.

اکیناسه (Echinacea)

گل های مخروطی شبیه به سیاه چشم سوزان هستند که سال به سال تولید مثل می کنند. من Coneflowers را به Black Eyed Susans ترجیح می دهم. همانطور که در طول سال ها رشد می کنند، می توانید آنها را نیز تقسیم کرده و در جای دیگری بکارید. موفقیت بزرگی با آن داشته ام این واریته دیپ رز.

فراموش نکنید – پیشنهادات خود را برای گل های شاخه بریده خوب در نظرات به اشتراک بگذارید!

به دنبال راه های بیشتری برای “رشد” در خارج هستید؟ اینها را بررسی کنید:

جعبه کاشت سرو – این گلدان را خودتان خودتان انجام دهید و برای جذابیت قاتل، شماره خانه را به آن اضافه کنید!

آبپاش فلامینگو DIY – چه کسی می دانست که آبیاری باغ می تواند بسیار جالب به نظر برسد؟

ایده هایی برای گلدان – ایده های خلاقانه غیر استاندارد برای کاشت گل.

آیا می خواهید این لیست گل ها را برای بعد به خاطر بسپارید؟ فقط تصویر زیر را پین کنید!

بهترین گل ها برای یک باغ برش - زینیا، گل آفتابگردان، ادریسی، سوزان چشم سیاه، تاج خروس و غیره.

برای تماشای رشد باغ ما در سال جاری، در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

فیس بوک | اینستاگرام | پینترست | توییتر





Source link