You are currently viewing ورود به منطقه – به استرالیا سازنده فکر کنید

ورود به منطقه – به استرالیا سازنده فکر کنید


وبلاگ زیر یک خبرنامه ایمیلی بود که توسط Chief Ninja نوشته شده بود گراهام آلکوت. او به ما اجازه داد که در اینجا تکثیر کنیم زیرا ما از طریق آن عالی بودیم!!! در 21 ژوئن 2021 نوشته شده است.

این لیست ایمیل Rev Up for the Week نام دارد. اگر تازه وارد اینجا هستید خوش آمدید. ایده این است که یک ایده سازنده یا مثبت برای هفته آینده به شما ارائه دهیم. هفته گذشته درخواستی از شخصی دریافت کردم که در تلاش بود تا صبح دوشنبه از استراحت در خانه به کار در خانه تبدیل شود. می دانید، افزایش واقعی گردش مالی در هفته، در ابتدای هفته. بنابراین ایمیل این هفته مملو از جزئیات احمقانه در مورد نحوه ورود من به حالت کار در اوایل دوشنبه است.

قبل از اینکه به مسائل بپردازم، می خواهم با صحبت در مورد شما شروع کنم.

تو هم مثل من انسان هستی یعنی تنبل، گنگ، خود خرابکار و بی منطق هستید. بیشتر اوقات شما با یک خلبان خودکار عجیب و غریب کار می کنید که بهترین کار را برای شما انجام نمی دهد. اغلب بین کارهایی که می دانید باید انجام دهید و کارهایی که واقعا انجام می دهید فاصله وجود دارد. گاهی اوقات حتی در اعماق وجودتان، از قبل می‌دانید که برنامه‌ای برای خنثی کردن آنچه نسخه کامل‌تر از شما می‌خواهد دارید. مسخره، درسته؟ اما نگران نباشید. من هم این کار را می کنم. و ما می توانیم از همه این دانش به خوبی استفاده کنیم.

  1. جایگزین می کنم

بله، شما از خانه کار می کنید. بله، خوشحال هستید که دیگر مجبور به رفت و آمد نیستید. بله، رفت و آمد زمانی که پر از ترافیک و قطارهای عرق کرده باشد وحشتناک است. اما یک چیز مهم در مورد رفت و آمد وجود دارد: قرار گرفتن در خلبان خودکار به این معنی است که رفت و آمد به مغز شما می گوید، خوب، 30 دقیقه دیگر در حالت کار خواهید بود. این ارزش دارد (من علم این را در شماره 2 توضیح خواهم داد). پس روز را با سفر به دفتر شروع کنید. خانه را ترک کن. به پیاده روی در اطراف بلوک بروید. اگر سگ دارید پیاده روی کنید. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در نزدیکی فضای سبز یا جنگل زندگی می کنید، در نزدیکترین فضای سبز یا جنگل قدم بزنید. اگر کمک کرد، در راه برگشت یک قهوه بخرید. اما هر روز در همان زمان، به همان روش، هر روز سفر کنید. این مراسم کوچک همچنین زمان بسیار خوبی برای حواس پرتی است، در مورد نیت خود برای آن روز فکر کنید و ذهن خود را در مکان مناسب برای کار هدفمند قرار دهید. نیمی از هفته را به صورت دویدن سریع در اطراف بلوک رفت و آمد می کنم، نیمی دیگر هفته را به مدرسه می دوم. در روزهایی که هیچ کدام را انجام نمی دهم، متوجه می شوم که شروع کردن به مدتی طول می کشد.

  1. بهترین کت و شلوار تجاری خود را بپوشید، نه PJ.

خوب، من هرگز کت و شلوار نمی پوشم، اما همیشه صبح دوش می گیرم و برای محل کار لباس می پوشم. دلیل اهمیت این موضوع این است که مغز ما از دال ها برای درک خودمان استفاده می کند. روانشناسان اصطلاح “شناخت احاطه شده” را ارائه کردند. آزمایش‌ها نشان داده‌اند که وقتی کت آزمایشگاهی دانشمند را می‌پوشید، بیشتر شبیه یک دانشمند فکر می‌کنید و احساس هوشمندی بیشتری می‌کنید. در واقع، در آزمایش‌های خاصی، افرادی که دقیقاً همان کت سفید آزمایشگاهی را می‌پوشیدند، اما به آنها گفتند که برای یک هنرمند است تا یک دانشمند، وظایف خود را بدتر انجام دادند. بنابراین لباس شما و تصور شما از خودتان برای کارتان اهمیت دارد. از پیژامه ات بیرون بیا، تنبل.

  1. یک مراسم صبحگاهی را در زمان مشخصی انجام دهید.

به همین دلیل، تشریفات شخصی می تواند راهی عالی برای گفتن به تنبل و حواس پرتی صبحگاهی شما باشد که در حال تعویض دنده هستید. سال‌ها تمرین خلاقانه جولیا کامرون، صفحات صبحگاهی را انجام دادم. این کار زمان زیادی نمی برد، اما این یک راه عالی برای حذف بسیاری از “آشغال های ذهنی” و نگرانی های شما از سرتان و به معنای واقعی کلمه بر روی صفحه است. می توانی شمعی روشن کنی، مدیتیشن کنی، آهنگی بخوانی، نان تست بخوری، سیگار بکشی، ماشین ظرفشویی را روشن کنی… خیلی مهم نیست موضوع چیست… مهم این است که به مغز می گوید که انتقال در حال انجام است. برخی از دیوارها در اطراف خانه شما و برخی از دیوارها در اطراف محل کار شما قرار می دهد. برای خودت برنامه ریزی کن این کار را هر روز در ساعت معین تکرار کنید. هرچه بیشتر این کارها را به طور مداوم انجام دهید، بیشتر به بخشی جدایی ناپذیر از روال شما تبدیل می شوند و از یک تلاش آگاهانه به یک حرکت بدون فکر خلبان خودکار می روند که به مغز تنبل شما کمک می کند تا دنده را وارد کند.

  1. موسیقی

وقتی بچه بودم عاشق مایکل جکسون بودم. بهترین چیز دنیا ریف افتتاحیه «بد» بود که در اتاق خوابم خواندم و با آن رقصیدم. وقتی به دانشگاه رفتم، یک ساعت زنگ دار سی دی خریدم و هر روز صبح با صدای مبهم «دوه‌ههههههه!» از خواب بیدار می‌شدم. عشق من به او تا این لحظه کمی طعنه آمیز بود، اما من را با آمیزه ای مست کننده از نوستالژی، هدف و قطعاً احساس بسیار…بیداری پر کرد. وقتی زود شروع به نوشتن می کنم (معمولا چند روز در هفته)، همیشه با آلبوم سوم Speech Debelle در Sonos خود بیدار می شوم. آهنگ اول یک انتقال بسیار ملایمتر و محبت آمیزتر از خواب به هوشیاری است (چون متأسفانه من دیگر 21 ساله نیستم) و اگر نیم ساعت بعد از آن چرت بزنم، به “The Work” ختم می شود. کمی سرود توسعه شخصی برای من. اگر هنوز در رختخواب باشم، چند ثانیه طول می کشد تا الهام بگیرم تا پتوی گرم را برای چالش های پیش رو عوض کنم. من مطمئن هستم که شما آلبومی دارید که می تواند عملکرد مشابهی را انجام دهد.

  1. زنجیر کردن رفتار به عادت

اگر می خواهید به محض بیدار شدن بدوید، کفش ورزشی و لباس ورزشی خود را در انتهای تخت خود قرار دهید تا اولین چیزی باشد که می بینید. اگر می خواهید زمان کمتری را صرف پیمایش گوشی خود کنید، شارژر و گوشی را یک شبه در آشپزخانه بگذارید. چی میگی؟ آیا گوشی شما ساعت زنگ دار شماست؟ این بهانه نیست. ساعت های زنگ دار این روزها به طور جدی ارزان هستند. اگر در حال ایجاد عادت هستید، به «اگر/آنگاه» زنجیره رفتار فکر کنید. در نظر بگیرید که چه چیزی باعث افزایش یا حذف اصطکاک می شود. مغز شما روی خلبان خودکار و تنبل است. اگر ساده ترین گزینه را برای مغز خود انتخاب کنید تا چیزی باشد که می خواهید، این کاری است که انجام می دهید.

  1. جادوی صبح زود را در آغوش بگیرید.

فهمیدم که بهترین زمان برای نوشتن از ساعت 5 تا 9 است نه از 9 تا 5. یعنی از 5 صبح تا 9 صبح. به نوعی (برای من شخصا!) انرژی من در این زمان از روز متفاوت است. من تمرکز بیشتری دارم، اما به طرز عجیبی کمی واضح تر یا شل تر هستم، به این معنی که خلاق تر هستم و به نظر می رسد که مغز من اینگونه نقاط را بهتر به هم متصل می کند. فکر کردن در مورد زنجیره رفتاری برای این، شامل…

  • صحبت کردن با Debelle با زنگ ساعت سونوس من دقیقاً در ساعت 5 صبح.
  • لباس بپوش، چای بخور و سعی کن قبل از بیدار شدن کامل پشت میزت باشی
  • سپس تا حدود ساعت 9 صبح کار می کنم (معمولاً اینترنت روشن نیست) و ساعت 9 تا 10 صبح برای دویدن سریع، صبحانه و دوش گرفتن مسدود می شود.

من این کار را هر روز انجام نمی دهم. وقتی می نویسم احتمالاً 2 روز در هفته در یک هفته خوب است (به هر حال وقتی با بابا هستم نمی توانم این کار را انجام دهم) بنابراین یک روال روزانه نیست. اما همیشه ارزشمند است. الگوهای خواب من را کمی به هم می زند، اما هی، همه چیز نمی تواند عالی باشد. نکته منفی این است که من برای خوردن آماده هستم. من ساختار این روزها را دوست دارم. و بله، این روزها حوالی ساعت 4 بعدازظهر قفل را باز می‌کنم و اغلب در اواخر بعد از ظهر یک چرت کوتاه می‌زنم.

  1. اینترنت را بکش

در نهایت، من یکی از مدافعان بزرگ مسدود کردن اینترنت در زمان‌های خاص هستم تا زمانی که به آنچه نیاز دارید، تنظیمات پیش‌فرض آسانی برای «پر کردن فضا» نداشته باشید. من از Freedom برای مسدود کردن وب‌سایت‌ها و برنامه‌ای در تلفنم به نام Quality Time (اندروید) استفاده می‌کنم تا همان کار را در آنجا انجام دهم. امتیاز اضافه شده با این برنامه ها این است که شما را به فکر کردن در مورد زمان و توجه وادار می کنند. من معمولاً توجه خود را به سه حالت تقسیم می‌کنم – Create، Collaborate و Chill – و این برنامه‌ها واقعاً به من کمک می‌کنند در مورد آنچه می‌خواهم به آن دسترسی داشته باشم، ویژگی‌هایی که باید توجه داشته باشم، مصرف رسانه‌ام و غیره فکر کنم.

بنابراین شما آن را دارید. هفت ایده برای شروع اولین کار در روز دوشنبه. و سپس دوباره سه شنبه یا یک روز در میان. من فکر می کنم کلید همه اینها یافتن تعداد کمی از چیزهایی است که کار می کنند و سپس تلاش برای رساندن آنها به مرحله ای که “فقط کار می کنند” بدون اینکه شما مجبور باشید آنها را “کار کنید”. هدف جایگزینی خلبان خودکار تنبل با درخشش آگاهانه نیست. این در مورد یافتن چیزهای بهتری است که خلبان خودکار تنبل شما به آن برخورد کند.

من همچنین می خواهم روشن کنم که من به طور منظم یک ساعت را در رختخواب می گذرانم و می چرخم. گاهی اوقات وقتی که باید دویدن نمی روم (و در حال حاضر برای یک نیمه ماراتن لعنتی تمرین می کنم!). گاهی اوقات زنگ ساعتم را از دست می دهم. روزهای خوب و روزهای بد دارم. دوره‌های خوبی دارم که همه چیز فوق‌العاده است و هفته‌هایی دارم که در یک فانک می‌افتم. اما اینها چیزهایی هستند که یا من را روی اسب نگه می دارند یا به من کمک می کنند که دوباره سوار شوم.

امیدوارم کمک کند. و اگر شخص دیگری را می شناسید که با این انتقال ها دست و پنجه نرم می کند، به خصوص در این وضعیت ظاهراً دائمی سبک زندگی از بین رفته WFH که همه ما در حال حاضر در آن هستیم، لطفاً این ایمیل را برای آنها فوروارد کنید.

سوال هفته:

“یک (یا حداکثر) چه چیزی را در این هفته امتحان خواهم کرد تا خلبان خودکار تنبلم به من خدمات بهتری بدهد؟”

هفته خوب،

گراهام





Source link